smiling man beside writing person

Numer: 2024-1-PL01-KA122-ADU-000218208

Mobilności kadry w celu zwiększenia profesjonalizacji pracy z dorosłymi

Zadania realizowane w ramach projektu:

Kreatywni,

byś stał się innowacyjny

 

   InCREA

    FUNDACJA

+48 733 383 933

 

biuro@fundincrea.pl

NIP 7123428851

REGON: 52082908400000

KRS 0000943930

ul. Poligonowa 10/30 

20-817 Lublin

Projekt jest skierowany do pracowników i współpracowników fundacji zaangażowanych w realizację działań edukacji dorosłych o charakterze niezawodowym: trenerów/edukatorów, metodyków mających wpływ na programy szkoleń, pracowników realizujących projekty dla wspomnianej grupy oraz kadrę zarządzającą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją oferty edukacyjną dla osób dorosłych.

Cel projektu:

Projekt jest realizowany przez 12 miesięcy od 15 sierpnia 2024 roku do 14 sierpnia 2025 roku i zakłada udział kadry fundacji w szkoleniach zagranicznych w Turcji, Grecji, Chorwacji i na Cyprze Tematyka szkoleń obejmuje:

  • Creative approach & exposure methods in teaching;

  • Audiovisual and multimodal technologies in education;

  • English courses (na różnych poziomach);

  • Inclusive methods of integrative work;

  • Management of adult education projects.

Projekt skupia się na realizacji następujących celów:

1. Podniesienie jakości kształcenia i zwiększenie zakresu usług edukacyjnych dla osób dorosłych.

2. Poprawa znajomości języka angielskiego kadry edukacji dorosłych oraz rozwój osobisty pracowników.

3. Podniesienie wiedzy i kompetencji kadry edukacji dorosłych w zakresie pracy szczególnie z osobami w trudniejszej sytuacji życiowej i zagrożonych wykluczeniem.

4. Rozwój fundacji jako organizacji działającej w obszarze edukacji dorosłych

Grupa docelowa:

Planowane rezultaty projektu:

  • wzmocnienie kompetencji metodycznych, językowych i zarządczych osób zaangażowanych w pracę fundacji w obszarze niezawodowej edukacji dorosłych: trenerów, edukatorów, metodyków, kierowników projektów, osób zarządzających;

  • stworzenie nowych zasobów wiedzy dla trenerów i edukatorów;

  • podniesienie jakości pracy z dorosłymi osobami o mniejszych szansach, zagrożonymi marginalizacją;

  • poszerzenie oferty edukacyjnej i projektowej.